Happy Katus a mindennapokban

"Jobban szeretem ha utálnak,minthogy színészkednem kelljen mások szeretetéért."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Fáradtsáááág

2010.07.21. 19:05

szerző: Happy Katus

Fáradt vagyok.Márha lehet ilyet mondanom.Kezd ez az egész sok lenni már.Napi sok óra,és szinte naponta 1 fő minusz.Mi lesz itt?Mi lesz velem?Egyedül maradok?Vagy én sem leszek lassan?Áhh..nemtudom.De ezen változtatni kell.Semmi sem olyan,mint régen,és ezt szinte mindenki látja.Mi történt?Mi változott meg ilyen gyorsan?Talán az,hogy az emberek nagyon "lesz*rom"-ok lettek.Sokan nem értékelik a másik fáradozását,és végül ők vannak felháborodva.Háhh.Jah meg mellesleg valamelyik nap megkaptam,hogy elszállt velem a ló. xD Most képzeljétek el,ha még szárnya is lenne...?! :o Áááááh kész káosz minden.Jó lenne már egy kis javulás a pozitív irányba,mert ez már NEKEM IS SOK!Szóval 1-2 pattanjunk,intézkedjünk..!
                                                                                                   by Katus

Ui.: Mindig becsüljétek meg a körülöttetek levőket,mert ha nem,akkor nekik se lesz jobb,mint nekem. : )

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://happykatus.blog.hu/api/trackback/id/tr842166812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása