Happy Katus a mindennapokban

"Jobban szeretem ha utálnak,minthogy színészkednem kelljen mások szeretetéért."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Nos kedves Olvasó,már itt is vagyok a részletes kis élménybeszámolómmal,amit főleg az én szemszögemből olvashattok.
Szegedi létemből kifolyólag már reggel 8.00-kor el kellett indulnom,hogy elérjem a 8.45-ös vonatot,amivel negyed 11-re érek Ceglédre.Na de ez az egyszerű feladat sem volt zökkenőmentes,ugyanis izgalmamban alig tudtam elaludni péntek éjszaka,és reggel 6 után érkezett meg hozzám az Álommanó,ezáltal sikeresen elaludtam,de a fürgeségemnek valamint Rika telefonos segítségének(ami abból állt,hogy segített kiválasztani a szemfestékem színét,és az időjárástól függően a nacim hosszát) köszönhetően sikeresen elértem a vonatot.Miután 1,5 óra vicces vonatozás után megérkeztem Ceglédre,Gabriel már ott várt a vágánynál(köszönöm,nagyon jól esett <3).Gyors hazadobta az 5 napi cuccom,és már irány is tovább Albertirsa.Mondanom sem kell,mi értünk oda a leghamarabb(fél 12 után),mivel délre oda lettünk parancsolva(mégis mindenki 13.00 körül érkezett meg,vagy később xD).Sok várokozás után végre megérkezett Alexa,Rika,Lacos és Caesar is.Elhelyezkedtünk szépen a VIP sátorban,és amíg körülnéztünk a helyszínen,közben befutott Dj Szaby,majd Kisszabóék és Luigi-ék is.Szerencsére az időjárás nem szúrt ki velünk,szóval nyugodtan feszíthettünk a szép Happy Radio-s pólónkban. A nap folyamán még nem sok akció történt,csak hogy lett nekem és Gabrielnek is egy 2 napig tartó hennánk,aminek már csak a nyoma látszik a kezünkön,valamint elkezdtük a mulatást kora este.A délben még üres asztal este 8-9 órára már tele volt szebbnél szebb üres üvegekkel.És végre eljött a tényleges Pertu parti ideje,ami számomra az egyik legfelejthetetlenebb buli az életemben.Élőben hallhattuk a Didi L'amourt,Mc Hawert és persze mellette Tekknő-t is,Jessy-t,V-Zoy is énekelt,de mellette ittvolt nem utolsó sorban Jolly is a kis táncosaival(köztük Suzy-val),és még sokan mások is szórakoztattak.Ezúton is köszönöm Nekik a jó bulit,Rikával és a többiekkel igazán jót táncoltunk órákon át.Természetesen senki nem volt a legjózanabb állapotában,kivéve talán a 11 éves Alexát,akivel egy csomót hintáztunk,meg beszélgettünk.Úgy gondolom,ez a rendezvény és a hangulata nem igazán elmondható,nem lehet szavakba önteni(én legalábbis nem nagyon tudom),de ha valakinek sikerül,akkor várom a kommentekhez.Így egy napi alvás és pihenés után,hétfőn reggel már sikeresen átfuttattam magamban az egész szombati bulit,és arra jutottam,hogy én vagyok a legszerencsésebb a világon,hogy ilyen műsorvezető kollegáim,és hallgatóim vannak.Nagyon pozitívan csalódtam mindenkiben,és persze meglepődtem.Azt pl. nem gondoltam volna,hogy Rika majd átölel,és édesen azt mondja,hogy szeret.Vagy hogy kedves Lacos képes mindenki előtt bugyit húzni a nacijára,és hogy Caesar ilyen rendes is tud lenni(annak ellenére,hogy mindig ba*ogatjuk egymást viccből),és hogy az az ember,akivel egy bizonyos szoros kapcsolat megszakadt,normális tud velem maradni,és ugyanúgy tudunk együttműködni és szórakozni egymással.Köszönöm Nektek,hogy vagytok,és számíthatok rátok MINDIG,de legfőképpen a Szerelmemnek,hogy most is pár napot Vele tölthetek.Hamarosan lesznek képek,melyeket valószínűleg itt is,és a honlapon(
http://happyradio-dj.eu) is megtekinthettek.Remélem,hogy aki velünk tartott és ottvolt Albertirsán,ő is legalább olyan jól érezte magát,mint mi és kipihente a munka/iskola fáradalmait!Most pedig lelécelek,és a kicsit (most halk) hangomat igyekszem visszanyerni a sok éneklés után.Tudod Rika: ".. a környéken én vagyok a gigolooooo...". Nah legyetek jók,és hallgassátok továbbra is a Happy Radio-t,sziasztok,puszi.

                                                                                         By Katus

Ui.:Jó uncsi volt ez a tegnapi vb döntő,jobb lett volna,ha a játékosok nem a 100. perc után táltosodnak fel,és hamarabb jön(nek) a gól(ok).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://happykatus.blog.hu/api/trackback/id/tr532145672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása