Happy Katus a mindennapokban

"Jobban szeretem ha utálnak,minthogy színészkednem kelljen mások szeretetéért."

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Csak 2-t alszunk

2010.07.08. 11:08

szerző: Happy Katus

Figyelem!!

 

Már csak 2-t alszunk,és eljön a nagy nap.Pertuparti az albertirsai Erzsébet téren!Gyertek el ti is!Én TUTI ottleszek,és még akik biztosan: Rika Baby,Alexa,Lacos,Gabriel,Ceasar,DJ Szaby.Velünk biztosan találkozhattok a Happy Radio-nak felállított helyen,vagy valahol máshol csellengés közben! :D

Nah és egy kis személyes történet.Tegnap ismét bebizonyosodott a tény,hogy középső bátyóm a tesóm,ugyanis képes volt akkora szerencsétlenségsorozatra,amire más nem,csak én.A drágaság még el sem kezdett teniszezni,amikor (véletlen) a labdára lépve elcsúszott a salakon,és miközben repült,fejbevágta magát ügyesen az ütővel.Hát mondanom sem kell,hogy dőlt belőlem a nevetés mikor elmesélte,és (most jön a hab a tortán!) a nagy kacagás közben lefejeltem a kocsit.Na ott már végünk volt,szerintem a kedves járókelők nem tudtak minket hova tenni. :D Nos igen,ilyen az én családom...és van egy érzésem,hogy nem ez volt az utolsó ilyen történet,amit láthattok tőlem. :D

                                                                                                           by Katus

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://happykatus.blog.hu/api/trackback/id/tr412138093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása